תנאי שימוש באתר "My Keto Experience"

תקנון השימוש באתר הנ”ל נכתב בלשון זכר אך האמור בו מתייחס לנשים וגברים כאחד.

  1. מבוא

אתר “My Keto Experience” (להלן “האתר”) משמש כאתר ייצוגי עבור “חנן אביסף” אתה מוזמן לקחת בו חלק בכפוף להסכמתך לתנאי השימוש אשר יפורטו להלן:

השימוש באתר זה, התכנים והשירותים המוצעים בו, הורדה של קבצים, מסמכים או קבצי מדיה כגון תמונות וסרטונים וכן התכנים השונים האחרים המוצעים לקהל המבקרים עשויים להשתנות מעת לעת או בהתאם לסוג התוכן.

הנהלת האתר שומרת לעצמה הזכות לעדכן את תנאי השימוש המוצגים להלן מעת לעת וללא התראה או אזכור מיוחד בערוצי האתר השונים.

  1. קניין רוחני

האתר כמו גם כל המידע שבו לרבות עיצוב האתר, קוד האתר, קבצי מדיה לרבות גרפיקות, סרטונים, תמונות, טקסטים, קבצים המוצעים להורדה וכל חומר אחר אשר מוצג באתר מוגנים בזכויות יוצרים ושייכים במלואם לאתר הנ”ל ומהווים קניין רוחני בלעדי של אתר “My Keto Experience” וחנן אביסף, אין לעשות בהם כל שימוש, אין להפיץ, להעתיק, לשכפל, לפרסם, לחקות או לעבד פיסות קוד, גרפיקות, סרטונים, סימנים מסחריים או כל מדיה ותוכן אחר מבלי שיש ברשותכם אישור כתוב מראש מאת "חנן אביסף"

  1. תוכן האתר

אנו שואפים לספק לכם את המידע המוצג באתר ללא הפרעות אך יתכנו בשל שיקולים טכניים, תקלות צד ג או אחרים, הפרעות בזמינות האתר. ולכן איננו יכולים להתחייב כי האתר יהיה זמין לכם בכל עת ולא יינתן כל פיצוי כספי או אחר בשל הפסקת השירות / הורדת האתר.

קישורים לאתר חיצוניים אינם מהווים ערובה כי מדובר באתרים בטוחים, איכותיים או אמינים וביקור בהם נעשה על דעתכם האישית בלבד ונמצאים בתחום האחריות הבלעדי של המשתמש באתר.

במקרים בהם שזכויות היוצרים של התכנים באתר שייכות לגוף חיצוני. על המשתמש באתר לבדוק מהם תנאי השימוש בקישור המצורף ולפעול על פי המצוין באתר החיצוני לו שייכים התכנים.

  1. ניהול משתמשים ומבקרים באתר

הנהלת האתר שומרת לעצמה את הזכות לחסום כל משתמש בין אם על ידי חסימת כתובת ה IP של המחשב שלו, כתובת הMACID  של המחשב שלו או אפילו בהתאם למדינת המוצא ללא צורך לספק  הסבר כל שהוא שיהיה מקובל על הגולש. לגולש לא תהיה כל עילה או תביעה כתוצאה מחסימה זו ולא יינתן כל פיצוי כספי או אחר בשל החסימה.

הנהלת האתר עושה כל שביכולתה להגן על פרטי המשתמשים הרשומים באתר ו/או המנויים הרשומים באתר. במקרים בהם יעלה בידיו של צד שלישי להשיג גישה למידע מוסכם בזאת כי לגולשים, משתמשים וחברים באתר כי לא ההיה כל עילה לתביעה, טענה או דרישה כלפי צוות האתר "My Keto Experience"  ובעליו, ולא יינתן כל פיצוי כספי או כל פיצוי אחר בשל כך.

  1. גילוי נאות

באתר זה עשוי לעשות שימוש בקבצי קוקיז (במיוחד עבור משתמשים רשומים ומנויים) ובממשקי סטטיסטיקה פנימיים בכדי לשמור תיעוד סטטיסטי אנונימי של גולשים וניתוח תנועת הגולש/ים, הרגלי גלישה באתר וניתוח קליקים וזמן שהייה.

בכל העת ולבד מאשר גולשים המחוברים לאתר המידע הנשמר הוא אנונימי לחלוטין ואין בו את שם הגולש או כל פרט מזהה אחר.

באתר זה יתכן כי יעשה שימוש בקישורי אפיליאייט עם גופים שונים.  הגולשים באתר מאשרים כי הם מודעים לכך והם נותנים את אישורם לשימוש בקישורים אלו.

  1. אתר זה הוא למידע בלבד ואין לראות בו ייעוץ רפואי או תזונתי

התכנים המופיעים באתר אינם מהווים תחליף לייעוץ רפואי ו/או מקצועי וכל מטרתם לספק מידע ובשום מקרה אינם בגדר המלצה או עצה רפואית ו/או חוות דעת רפואית מקצועית. התכנים המופיעים בתוכנית זו נועדו להרחבת הידע האישי של המשתמשים ואין לראות בהם תחליף להתייעצות עם רופא מומחה. בכל מקרה יש לפנות לקבלת חוות דעת של רופא מוסמך לפני קבלת טיפול ו/או שימוש בתכשיר רפואי כלשהו. השירותים והמידע באתר זה הינם כלליים ולא ניתן להתאים אותם באופן פרטני לצרכיו של כל אדם ואדם ועל כן לצורך קבלת טיפול רפואי ו/או יעוץ אישי יש לפנות לרופא. במידה והינך סובל מבעיית בריאות כלשהי או תחת השגחה או מעקב של גורם רפואי עלייך להיוועץ עם הגורם המטפל.

השימוש במידע ובתכניו של האתר הוא על אחריות המשתמשים בלבד ושימוש בתכנים אלו לא יקנה להם כל זכות, עילה או תביעה כלפי מפעילי האתר ובעליו.  

  1. אזור שיפוט

במקרה בו התגלעה כל מחולקת בין המשתמשים באתר לבין מנהלי האתר או בעליו, אתם מסכימים להלן כי האמור לעיל נמצא תחת סמכות השיפוט הבלעדית של החוק הישראלי תוך שימוש במערכת בתי המשפט הישראליים בלבד במחוז תל אביב בלבד.